Je wordt er soms moedeloos van, maar zou er dan eindelijk schot in de zaak komen?
In elk geval komt er nu hulp van een incassobureau.
Eng? Nee hoor, in tegendeel. Eindelijk iemand die je gewoon per telefoon kunt benaderen zonder dat het je veel geld kost.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je de zaakjes netjes geregeld hebt, anders kom je van een koude kermis thuis.
Weet u wat ik nu zo leuk vind aan deze brief? Ze vragen ons om ook eens te kijken op hun website. Misschien moeten ze ook maar eens op deze site kijken. Misschien worden ze dan wel wakker.
Kijk nu eens gewoon naar de tekst; Wanneer u binnen 48 uur aan uw betalingsverplichting voldoet zorgen wij ervoor dat uw signaal weer wordt aangesloten.
Lieve mensen bij Canal-digitaal:
- Ik heb geen betalingsverplichting ( ik heb 2x opgezegd)
- Ik wil helemaal niet aangesloten worden (ik heb 2 x opgezegd)
Lieve mensen bij Canal-digitaal.
- Ik kan u niet bereiken omdat uw telefonische bereikbaarheid te duur is.
- Ik kan u niet bereiken omdat u niet adequaat reageert op mijn brieven.
- U bent niet te bereiken omdat u op de tweede brief wel gereageerd heeft, maar vervolgens doet alsof u nooit iets heeft ontvangen.
- Zelfs de bevestiging van uw zijde dat het abonnement is opgezegd heeft voor u geen enkele waarde. (zie de reactie in uw brief hierboven). Moet ik dan als consument opnieuw kosten gaan maken, “omdat u uw werk niet goed doet“?
- Als ik gebruik probeer te maken van uw dure telefoonnummer dan adviseert u mij om later terug te bellen omdat het drukker is als u van ons zou verwachten. (kosten inmiddels 30 cent)
- Ik kan u ook niet mailen omdat u mijn gegevens niet kunt vinden (zie hieronder)
Voor zover ik heb kunnen nagaan heb ik al veel meer gedaan dan u van een klant zou mogen verwachten.
Ik zie een incasso procedure dan ook vol vertrouwen tegemoet.
Uiteraard komende incassokostenvoor rekening van de opdrachtgever.
Chris Koeree
Lelystad
mail@consuhulp.nl
Plaats een reactie