Deze site is in het leven geroepen omdat ik het een beetje zat ben om telkens te worden geconfronteerd met hoge belkosten die bedrijven hun klanten aanrekenen. Ongeacht of de misstanden door de klant of het bedrijf zelf worden veroorzaakt.
Het gaat hier om een opzegging van het abonnement per direct op basis van prijswijziging. Bij prijswijziging heeft immers een ieder het recht het abonnement of lidmaatschap gelijktijdig met de prijswijziging of bekendmaking hiervan te beëindigen. Of er daarna nog bedragen open staan die moeten worden voldaan is afhankelijk van het feit of abonnementsgelden voor of achteraf worden voldaan.
In de eerste regel van het bericht hierboven, dat deel uitmaakt van de achterzijde van de brief (nota) staat duidelijk vermeld dat abonnementsgeld bij vooruit betaling geschied.
Het kan dan ook nimmer zo zijn dat zij aanspraak maken op gelden voor de periode na opzegging.
In onderhavige situatie worden twee maanden abbonnementsgeld en afsluitkosten berekend.
Dit terwijl het abonnement reeds was opgezegd.
Wordt vervolgd
regelmatig werkwoord: han-te-ren
ik hanteer
jij/u hanteert
hij/zij hanteert
wij/zij/jullie hanteren
ik/jij/u/h
Inmiddels weer een jaar verder,
hoe is het afgelopen, hebben de boeven het opgegeven, is er u een behoorlijke schade regeling aangeboden?
Met vr. groet,
COonsumentenbelang